Tuike
Iiskala
University Research Fellow, Department of Teacher Education (Turku)
PhD
Links
Areas of expertise
metacognition
socially shared metacognitive regulation
learning process
Publications
Research-Based Teacher Education : A Finnish Perspective (2024)
(Vertaisarvioitu artikkeli kokoomateoksessa (A3))Rehtorien toimijuus johtamisen tavoitteissa ja käytännöissä (2023)
Hallinnon Tutkimus
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Content Learning in an Interprofessional Environment for Health and Social Care Students: The Role of Learning Activities and Group Work Appraisals (2023)
Education Sciences
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Opettajien kokemuksia tiedelukutaidon opetuksen haasteista alakoulussa (2023)
Ainedidaktiikka
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Epistemic agency in student teachers’ engagement with research skills (2023)
Teaching in Higher Education
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Lukupiireistä motivaatiota lukuharrastukseen alakoulussa (2023)
(Vertaisarvioitu artikkeli kokoomateoksessa (A3))A multidimensional adapted process model of teaching (2022)
Educational Assessment, Evaluation and Accountability
(Vertaisarvioitu katsausartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A2))
Yhdessä kirjoittamisessa on voimaa! (2022)
Kas!-blogi
(E1 Yleistajuinen artikkeli lehdessä)
Matematiikassa heikkojen oppilaiden metakognitiiviset kokemukset yhteisöllisessä ongelmanratkaisuprosessissa (2022)
Oppimisen ja oppimisvaikeuksien erityislehti
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Johtava mentalisaation tutkija vieraana Oppiminen vuorovaikutuksessa -seminaarissa (2022)
Kas!-blogi
(Yleistajuinen artikkeli tai blogikirjoitus (E1))