Satu
Grönman
University Teacher, Department of Teacher Education (Rauma)
Doctoral Researcher, Department of Teacher Education (Rauma)
Links
Publications
Design thinking in early childhood education and care. A literature review and consideration from the perspective of young learners’ craft, design, and technology education (2024)
International Journal of Technology and Design Education
(A2 Vertaisarvioitu katsausartikkeli tieteellisessä lehdessä)
Esiopetusikäisten lasten tavoiteorientaatiot ja ohjausvuorovaikutuksen tarve käsityön oppimisprosessissa (2022)
Journal of Early Childhood Education Research
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Outdoor Learning in Early Childhood Education : A Narrative Review (2021)
Techne Series: Research in Sloyd Education and Craft Science A
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
The Process Models of Design Thinking : A Literature Review and Consideration from the Perspective of Craft, Design and Technology Education (2021)
Techne Series: Research in Sloyd Education and Craft Science A
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Arts-Based Activities and Stories Convey Children’s Learning Experiences (2019)
(Vertaisarvioitu artikkeli kokoomateoksessa (A3))Matkalla kotikaupungin menneisyyteen. Esiopetuksen eheyttävä oppimisprosessi museoympäristössä (2018)
(Vertaisarvioitu artikkeli kokoomateoksessa (A3))Kirstin matkassa – Esiopetuksen eheyttävä oppimiskokonaisuus kotimuseoympäristössä (2018)
Kulttuuriymparistomme.fi / Varkulturmiljo.fi
(Artikkeli ammattilehdessä tai kirjoitus ammatillisessa blogissa (D1))
På resa med Kirsti – Förskoleundervisningens förenhetligande helhet för lärande i musémiljö (2018)
Kulttuuriymparistomme.fi / Varkulturmiljo.fi
(O2 Muu julkaisu )
Field Trip to a Historic House Museum with Preschoolers: Stories and Crafts as Tools for Cultural Heritage Education (2016)
Visitor Studies
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Almost Like Us – Getting Familiar with another Historical Period in a Pre-school Group (2016)
International Journal of Learning & Teaching
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))