![Satu Grönman profile picture](/sites/default/files/styles/profile_picture_horizontal/public/images/profile/1204024.png?itok=kdK00oiZ)
Satu
Grönman
Doctoral Researcher, Department of Teacher Education (Rauma)
University Teacher, Department of Teacher Education (Rauma)
Links
Publications
Esiopetusikäisten lasten tavoiteorientaatiot ja ohjausvuorovaikutuksen tarve käsityön oppimisprosessissa (2022)
Journal of Early Childhood Education Research
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Outdoor Learning in Early Childhood Education : A Narrative Review (2021)
Techne Series: Research in Sloyd Education and Craft Science A
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
The Process Models of Design Thinking : A Literature Review and Consideration from the Perspective of Craft, Design and Technology Education (2021)
Techne Series: Research in Sloyd Education and Craft Science A
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Arts-Based Activities and Stories Convey Children’s Learning Experiences (2019)
(Vertaisarvioitu artikkeli kokoomateoksessa (A3))Matkalla kotikaupungin menneisyyteen. Esiopetuksen eheyttävä oppimisprosessi museoympäristössä (2018)
(Vertaisarvioitu artikkeli kokoomateoksessa (A3))Kirstin matkassa – Esiopetuksen eheyttävä oppimiskokonaisuus kotimuseoympäristössä (2018)
Kulttuuriymparistomme.fi / Varkulturmiljo.fi
(Artikkeli ammattilehdessä tai kirjoitus ammatillisessa blogissa (D1))
På resa med Kirsti – Förskoleundervisningens förenhetligande helhet för lärande i musémiljö (2018)
Kulttuuriymparistomme.fi / Varkulturmiljo.fi
(O2 Muu julkaisu )
Oikeasti oppimaan! yhdistää koululaiset ja yhteisön (2016)
(Kirjan tai muun kokoomateoksen osa (B2))Field Trip to a Historic House Museum with Preschoolers: Stories and Crafts as Tools for Cultural Heritage Education (2016)
Visitor Studies
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Almost Like Us – Getting Familiar with another Historical Period in a Pre-school Group (2016)
International Journal of Learning & Teaching
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))