Salla-Riikka
Kuusalu
University Teacher, Ecology and Evolutionary Biology
Contact
Publications
University language students’ evaluations of ecological, social, cultural and economic sustainability and their importance in language teaching (2024)
International Journal of Sustainability in Higher Education
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
EKKO-hanke: kestävästi kohti pedagogisia ratkaisuja (2024)
Hiiskuttua: Turun yliopiston humanistisen tiedekunnan verkkolehti
(Artikkeli ammattilehdessä tai kirjoitus ammatillisessa blogissa (D1))
Monipuolisia kieli- ja kulttuuritaitoja tarvitaan kestävän kehityksen periaatteiden edistämisessä (2023)
Leala-tutkimuskeskuksen blogi
(Artikkeli ammattilehdessä tai kirjoitus ammatillisessa blogissa (D1))
Kestävyyskasvatuksen mahdollisuudet kieltenopetuksessa (2023)
(Artikkeli ammatillisessa kokoomateoksessa (D2))Pre-service language teachers’ perceptions of sustainability and its implementation in language teaching (2023)
Language Teaching Research
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Conceptualising transformative language teaching for sustainability and why it is needed (2023)
Environmental Education Research
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Kestävä kehitys yliopistojen kieltenopetuksessa (2023)
Yliopistopedagogiikka
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Eettisen kieltenopetuksen jäljillä : Tempus, Magazine of the Federation of Foreign Language Teachers in Finland (2022)
Tempus
(Artikkeli ammattilehdessä tai kirjoitus ammatillisessa blogissa (D1))
Kestävä kehitys kieltenopetuksessa: kieliaineiden opettajaopiskelijoiden käsityksiä kestävyysaiheista kielten oppitunneilla (2022)
AFinLan vuosikirja
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Eettisen kieltenopetuksen jäljillä. Tempus, Magazine of the Federation of Foreign Language Teachers in Finland (2022)
Tempus
(Artikkeli ammattilehdessä tai kirjoitus ammatillisessa blogissa (D1))