Maarit
Silven
Docent, Psychology
Department of Teacher Education (Turku)
Publications
Early childhood education professionals’ mentalization: a pilot study (2023)
Early Years
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Enhancing early childhood education student teachers' mentalization, interaction, and relationships: an online intervention (2023)
European Early Childhood Education Research Journal
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Mentalisaatio – katse näkymättömään mieleen (2023)
Osaamisen yhteisloikka : blogi
(O2 Muu julkaisu )
Johtava mentalisaation tutkija vieraana Oppiminen vuorovaikutuksessa -seminaarissa (2022)
Kas!-blogi
(Yleistajuinen artikkeli tai blogikirjoitus (E1))
Closeness, Conflict, and Culturally Inclusive Pedagogy: Finnish Pre- and In-service Early Education Teachers’ Perceptions (2022)
Frontiers in Psychology
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Varhaiskasvatuksen koulutusten kehittämisohjelma 2021–2030 : Varhaiskasvatuksen koulutusten kehittämisfoorumi (2021)
(Julkaistu kehittämis- tai tutkimusraportti taikka -selvitys (D4))”Erittäin hyvä koulutus, yksi parhaista missä oon ollut.” (2021)
Osaamisen yhteisloikka : blogi
(O2 Muu julkaisu )
Teachers' Relationships with Children in the Finnish Early Childhood Education Context: A Validation Study (2021)
Journal of Psychoeducational Assessment
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Iloisia koulutusuutisia! (2021)
Osaamisen yhteisloikka : blogi
(O2 Muu julkaisu )
Speech disfluencies in typically developing Finnish-speaking children - preliminary results (2020)
Clinical Linguistics & Phonetics
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))