
Kaisa
Aro
Doctoral Researcher, Pori Unit
Links
Research
The aim of my study is to understand the phenomenon of brand love in the context of destination brands. The study will hopefully cotribute to the marketing and tourism research and academic conversation of emotional branding, brand love and destination branging.
Key words: Brand love, Destination brand love, destination branding, tourism
Publications
Onko brändirakkaudella ja brändivihalla jotain yhteistä? (2025)
Mene & tiedä
(E1 Yleistajuinen artikkeli lehdessä)
Bricolage and Entrepreneurial Branding in Finnish Tourism Business SMEs (2025)
Corporate Reputation Review
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Loveful Tourism (2024)
Nordic Symposium on Tourism and Hospitality Research
(Abstrakti)
Effectuation and Brand Building in SMEs (Presentation at the Research in Entrepreneurship and Small Business Conference (RENT) 2024) (2024)
Research in Entrepreneurship and Small Business Conference
(O2 Muu julkaisu )
Rakkaudesta vetovoimaa Satakuntaan (2024)
(D2 Artikkeli ammatillisessa kokoomateoksessa)Interrelatedness of Brand Love and Brand Hate: The Case of a Female Personal Political Brand in Finland (2024)
Corporate Reputation Review
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Kohti monialaista ekosysteemiä: robotiikka-, it-ala ja automaatio (2023)
(D4 Julkaistu kehittämis- tai tutkimusraportti tai -selvitys )Bricolage and entrepreneurial branding in tourism business SMEs (Presentation at the RENT Conference 2023) (2023)
RENT Conference
(O2 Muu julkaisu )
Layers of love – exploring the interactive layers of brand love in the social media setting (2023)
European Journal of Marketing
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Extending the concept of brand love with bodily dimension (Conference abstract at the 26th Biennial NFF Conference, Örebro Universitet Novahuset 2022) (2022)
Biennial Nordic Academy of Management Conference
(O2 Muu julkaisu )