Jaanet
Salminen
University Lecturer, Department of Teacher Education (Turku)
KT, erityisopettaja, fysioterapeutti
Publications
Samalla kartalla, eri poluilla? – Miten ammattilaisten tarjoama tuki kohtaa lasten moninaistuvat tuen tarpeet? (2024)
(E1 Yleistajuinen artikkeli lehdessä)Hyvinvointialueuudistus toi haasteita moniammatilliseen yhteistyöhön perusopetuksen opiskeluhuollossa – Kuka näkee lapsen muutoksen keskellä? (2024)
Dialogiblogi : Sote-akatemian monialainen blogi
(E1 Yleistajuinen blogikirjoitus )
Monialainen vuoropuhelu osallisuutta lisäävän teknologian kehittämis- ja soveltamistyössä (2024)
Puheterapeutti
(D1 Artikkeli ammattilehdessä)
Moniammatillisen opintojakson kehittäminen ja toteutus korkeakoulujen välisenä yhteistyönä (2024)
Kuntoutus
(B1 Vertaisarvioimaton kirjoitus tieteellisessä lehdessä )
Professional collaboration for children and adolescents with neurodevelopmental disorders: a scoping review (2024)
European Journal of Special Needs Education
(Vertaisarvioitu katsausartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A2))
Moniammatillisen yhteistyön johtaminen (2024)
Työn tuuli
(D1 Artikkeli ammattilehdessä)
Moniammatillinen yhteistyö opiskeluhuollossa – tasapainoilua jännitteiden välillä (2024)
Sosiaalilääketieteellinen Aikakauslehti
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Vanhempien hankaliksi kokemat neuvolapalvelutilanteet korostavat vuorovaikutuksen merkitystä - laadullinen tutkimus (2024)
Yleislääkäri
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Kokemuksia monialaisesta Teknologialla osallisuutta – verkostolla vaikuttavuutta (TEKOS) -hankkeessa (2023)
Dialogiblogi : Sote-akatemian monialainen blogi
(Artikkeli ammattilehdessä tai kirjoitus ammatillisessa blogissa (D1))
NEPSOS-hanke: monitieteistä tutkimusyhteistyötä neuropsykiatrisesti oireilevien nuorten palvelujen kehittämiseksi (2023)
e-Erika : Erityispedagogista tutkimusta ja koulutuksen arviointia
(Artikkeli ammattilehdessä tai kirjoitus ammatillisessa blogissa (D1))