Elisa
Poskiparta
Docent, Department of Teacher Education
Publications
Facilitators and Barriers to the Sustainability of a School‑Based Bullying Prevention Program (2022)
Prevention Science
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Longitudinal associations between poor reading skills, bullying and victimization across the transition from elementary to middle school (2021)
PLoS ONE
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Koululaisten koronakevät: kyselyn tulokset (2020)
(I1 Audiovisuaalinen julkaisu)Valmistuitko koronakeväänä? -kyselyn tulokset (2020)
(Audiovisuaalinen aineisto (I1))Sustainable antibullying program implementation: School profiles and predictors (2020)
Scandinavian Journal of Psychology
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Word Reading Skills and Externalizing and Internalizing Problems from Grade 1 to Grade 2 - Developmental Trajectories and Bullying Involvement in Grade 3 (2019)
Scientific Studies of Reading
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
ALLU-testin käyttökokemuksia ja luetun ymmärtämisen arviointi vuosina 1995 ja 2017 (2018)
Oppimisen ja oppimisvaikeuksien erityislehti
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Are reading difficulties associated with bullying involvement? (2017)
Learning and Instruction
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
School Bullies' Intention to Change Behavior Following Teacher Interventions: Effects of Empathy Arousal, Condemning of Bullying, and Blaming of the Perpetrator (2016)
Prevention Science
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
A Process View on Implementing an Antibullying Curriculum: How Teachers Differ and What Explains the Variation (2015)
School Psychology Quarterly
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )