Athanasios
Christopoulos
Turku Research Institute for Learning Analytics
Contact
Publications
Relationships between self-efficacy and learning approaches as perceived by computer science students (2024)
Frontiers in Education
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Is Immersion in 3D Virtual Games Associated with Mathematical Ability Improvement in Game-Based Learning? (2024)
International Journal of Science and Mathematics Education
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Virtual Reality Immersive Simulations for a Forensic Molecular Biology Course-A Quantitative Comparative Study (2024)
Applied Sciences
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Gamification in Education (2023)
Encyclopedia
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Engagement with Optional Formative Feedback in a Portfolio-Based Digital Design Module (2023)
Information
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Automatically detecting previous programming knowledge from novice programmer code compilation history (2023)
Informatics in Education
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Comparing the effectiveness of video and stereoscopic 360° virtual reality-supported instruction in high school biology courses (2023)
British Journal of Educational Technology
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Online Professional Development on Educational Neuroscience in Higher Education Based on Design Thinking (2023)
Information
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
A Virtual Reality Laboratory for Blended Learning Education: Design, Implementation and Evaluation (2023)
Education Sciences
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
A Data-Driven Approach to Compare the Syntactic Difficulty of Programming Languages (2023)
Journal of Information Systems Education
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))