Ville
Harkke
Information Systems Science
Contact
Publications
PAPA for IoT-Role of Data Accuracy in IoT Deployment and Data-centric Decision-Making (2023)
International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics, International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics
(Vertaisarvioitu artikkeli konferenssijulkaisussa (A4))
Ethical framework for IoT deployment in SMEs: individual perspective (2021)
Internet Research
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Internet of Things (IoT) Data Accessibility: Ethical Considerations (2020)
International Conference on Well-Being in the Information Society, Communications in Computer and Information Science
(Vertaisarvioitu artikkeli konferenssijulkaisussa (A4))
Digikyvykkyyksiä nostamassa: 6Aika:Digikyvykkyys -osahankkeen loppuraportti (2020)
(Julkaistu kehittämis- tai tutkimusraportti taikka -selvitys (D4))Digikyvykkyyksien verkostoja nostamassa – ystävä hädässä (2019)
Turun Sanomat
(Yleistajuinen artikkeli tai blogikirjoitus (E1))
Scope of usability tests in IS development (2019)
Ais Transactions on Human-Computer Interaction
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Ethical Challenges of IOT Utilization in SMES from an Individual Employee's Perspective (2019)
European Conference on Information Systems
(Vertaisarvioitu artikkeli konferenssijulkaisussa (A4))
Scope of Usability Tests in IS Development (Esitys European Conference on Information Systems -konferenssissa, Stockholm 8.-14.6. 2019) (2019)
European Conference on Information Systems
(O2 Muu julkaisu )
Findings from Multipurpose IoT Solution Experimentations in Finnish SMEs: Common Expectations and Challenges (2019)
Hawaii International Conference on System Sciences, Proceedings of the Annual Hawaii International Conference on System Sciences
(A4 Vertaisarvioitu artikkeli konferenssijulkaisussa)
Busting Myths of Electronic Word of Mouth: The Relationship between Customer Ratings and the Sales of Mobile Applications (2015)
Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))