Tuomas
Pohjola
Project Specialist, Development Projects
Links
Areas of expertise
Marketing
e-services
networks and tourism
Teaching
Marketing (wide range of topics), including dissertation supervision. Integrated teaching in open university & in other business diciplines' courses.
Research
Marketing, services and networks
Publications
Johdanto - kestävän siirtymän alueellisia haasteita ja mahdollisuuksia (2024)
(D2 Artikkeli ammatillisessa kokoomateoksessa)Enlivening a place brand inclusively: evidence from ten European cities (2024)
Place Branding and Public Diplomacy
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Tekoälyä liiketoiminta- ja innovaatioprosessien kehittämiseen (LuovAIn! -hankkeen blogi) (2024)
(O2 Muu julkaisu )Korkeakoulukumppanuudet alueellisen TKI-toiminnan tukena: Satakunnan kestävän siirtymän menestystekijät (2024)
(D6 Toimitustyö ammatilliselle kokoomateokselle )Satakuntabrändin merkitys kestävässä siirtymässä (2024)
(D2 Artikkeli ammatillisessa kokoomateoksessa)Towards Improving Public Outdoor Sports Facilities by Gamification for Well-Being (2024)
International convention on information and communication technology, electronics and microelectronics, International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics
(A4 Vertaisarvioitu artikkeli konferenssijulkaisussa)
Increasing access to forest data for enhancing forest benefits to all (2023)
Silva Fennica
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Cruise tourists’ motivation and its relationship with sustainable behaviour, satisfaction and loyalty (Conference abstract: 31st Nordic Symposium on Tourism and Hospitality Research 2023) (2023)
Nordic Symposium on Tourism and Hospitality Research
(O2 Muu julkaisu )
Kohti monialaista ekosysteemiä: robotiikka-, it-ala ja automaatio (2023)
(D4 Julkaistu kehittämis- tai tutkimusraportti tai -selvitys )A scene-setter, matchmaker, or co-creator? The role of the HEI in the CCI ecosystem engagement when branding a place (2023)
Industry and Higher Education
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))