Piia
Seppänen
Professor, Department of Education
Publications
Digital Transformation and Discourses of Change Commodify Finnish Public Education (2024)
New Zealand Journal of Educational Studies
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Inequalities in adolescent mental health and allocation of students to selective classes in comprehensive schools in Finland: a longitudinal study (2024)
Journal of Epidemiology and Community Health
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Shared and Contested Views of Education Professionals on the Forms of Privatisation within Comprehensive Schooling in Finland (2024)
(A3 Vertaisarvioitu kirjan tai muun kokoomateoksen osa)Kaupunkikoulujen painotettu opetus paikallisissa opetussuunnitelmissa : Tuntijako, opetussisällöt ja oppilasvalikoinnin oikeutus (2024)
Kasvatus ja Aika
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Selective Classes and Early Health Inequalities in Comprehensive Schools in Finland (2024)
Journal of School Health
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Preface and Acknowledgements (2023)
(Kirjan tai muun kokoomateoksen osa (B2))Painotetun opetuksen oppilasvalikointi Suomen kaupunkikouluissa: valintakriteerit ja ideaalioppilaan normi (2023)
Hallinnon Tutkimus
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Pupil Selection and Enrolment in Comprehensive Schools in Urban Finland (2023)
(Vertaisarvioitu artikkeli kokoomateoksessa (A3))Introduction Teoksessa: Finland’s Famous Education System : Unvarnished Insights into Finnish Schooling (2023)
(Vertaisarvioitu artikkeli kokoomateoksessa (A3))Osaaminen, kouluinto ja koulu-uupumus kaupunkikoulujen eriytyneissä oppilasryhmissä: painotetun ja yleisopetuksen luokat Turussa (2023)
Oppimisen ja oppimisvaikeuksien erityislehti
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))