
Piia
Seppänen
Vice Rector, University Management
Links
Publications
Shared and Contested Views of Education Professionals on the Forms of Privatisation within Comprehensive Schooling in Finland (2024)
(A3 Vertaisarvioitu kirjan tai muun kokoomateoksen osa)Painotetun opetuksen hyödyt jäävät oppimisen ja hyvinvoinnin kannalta vähäisiksi Turussa (2024)
(D4 Julkaistu kehittämis- tai tutkimusraportti tai -selvitys )Kaupunkikoulujen painotettu opetus paikallisissa opetussuunnitelmissa : Tuntijako, opetussisällöt ja oppilasvalikoinnin oikeutus (2024)
Kasvatus ja Aika
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Selective Classes and Early Health Inequalities in Comprehensive Schools in Finland (2024)
Journal of School Health
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Digital Transformation and Discourses of Change Commodify Finnish Public Education (2024)
New Zealand Journal of Educational Studies
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Inequalities in adolescent mental health and allocation of students to selective classes in comprehensive schools in Finland: a longitudinal study (2024)
Journal of Epidemiology and Community Health
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Pupil Selection and Enrolment in Comprehensive Schools in Urban Finland (2023)
(Vertaisarvioitu artikkeli kokoomateoksessa (A3))Introduction Teoksessa: Finland’s Famous Education System : Unvarnished Insights into Finnish Schooling (2023)
(Vertaisarvioitu artikkeli kokoomateoksessa (A3))Osaaminen, kouluinto ja koulu-uupumus kaupunkikoulujen eriytyneissä oppilasryhmissä: painotetun ja yleisopetuksen luokat Turussa (2023)
Oppimisen ja oppimisvaikeuksien erityislehti
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Business as the new doxa in education? An analysis of edu-business events in Finland (2023)
European Educational Research Journal
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )