Phuong
Bui
Department of Teacher Education (Turku)
Contact
Publications
Mathematical game performance as an indicator of deliberate practice (2023)
International Journal of Serious Games
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Promoting flexible mathematical thinking with growth mindset, deliberate practice, and serious games (2023)
(Artikkeliväitöskirja (G5))Promoting flexible mathematical thinking with growth mindset, deliberate practice, and serious games Joustavan matemaattisen ajattelun edistäminen kasvuajattelun, harkitun harjoittelun ja vakavien pelien avulla (Lectio praecursoria) (2023)
LUMAT-B : international journal on math, science and technology education
(Kirjoitus tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (B1))
A systematic review of mindset interventions in mathematics classrooms: What works and what does not? (2023)
Educational Research Review
(Vertaisarvioitu katsausartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A2))
Promoting Adaptive Number Knowledge Through Deliberate Practice in the Number Navigation Game (2022)
International Conference on Games and Learning Alliance, Lecture Notes in Computer Science
(Vertaisarvioitu artikkeli konferenssijulkaisussa (A4))
Evaluation of the Pedagogical Quality of Mobile Math Games in App Marketplaces (2020)
IEEE International Conference on Engineering, Technology and Innovation
(Vertaisarvioitu artikkeli konferenssijulkaisussa (A4))
Understanding students’ game experiences throughout the developmental process of the Number Navigation Game (2020)
Educational Technology Research and Development
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))