Nina
Haltia
University Research Fellow, Department of Education
Publications
Epävarmuuksia työväenluokkataustaisten korkeakoulutettujen työllistymisen polulla (2024)
Kasvatus-lehti - Koulutuksen tutkimuslaitos
(B1 Vertaisarvioimaton kirjoitus tieteellisessä lehdessä )
Toteutuuko korkeakoulutuksen tasa-arvo? (2024)
Kasvatus-lehti - Koulutuksen tutkimuslaitos
(B1 Vertaisarvioimaton kirjoitus tieteellisessä lehdessä )
Kasvatus : Korkeakoulutuksen tasa-arvo, vol 55 Nro 3 (2024) (2024)
Kasvatus-lehti - Koulutuksen tutkimuslaitos
(C2 Toimitustyö tieteelliselle kokoomateokselle)
”Hinta hieman rajoittaa käsitystä kaikille tasavertaisesta koulutusmahdollisuudesta” – opiskelijoiden kokemuksia avoimen yliopiston opintomaksuista (2024)
Kasvatus-lehti - Koulutuksen tutkimuslaitos
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
University graduates' perceptions of institutional hierarchies. The case of Finnish Master's degree in business administration and economics (2023)
Scandinavian Journal of Educational Research
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
A visit to another class? Working-class graduates entering university and the graduate labour market in Finland (2023)
Journal of Higher Education Policy and Management
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Ammatillisen koulutuksen merkitykset ammattikoulutaustaisten yliopisto-opiskelijoiden näkökulmasta (2023)
Aikuiskasvatus
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
‘Some people may feel socially excluded and distressed’: finnish business students’ participation in extracurricular activities and the accumulation of cultural capital (2023)
Journal of Education and Work
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Introduction: Rethinking Graduate Employability in Context (2023)
(Vertaisarvioitu artikkeli kokoomateoksessa (A3))Student-as-customer discourse as a challenge to equality in Finnish higher education – the case of non-fee-paying and fee-paying master's degree students (2023)
International Studies in Sociology of Education
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )