Kaisa
Saastamoinen
Doctoral Researcher, Marketing
Training Expert, Turku School of Economics
Areas of expertise
Educational Specialist in the national Basics of Business Studies study module (www.lito.fi).
Publications
Old Dogs Learning New Tricks? The Effect of Age and Generation on Shopping Behaviour (2019)
International Review of Retail, Distribution and Consumer Research
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Old Dogs Learning New Tricks? The Effect of Age and Generation on Shopping Behaviour (2019)
International Conference of the European Association for Education and Research in Commercial Distribution
(Vertaisarvioitu artikkeli konferenssijulkaisussa (A4))
Kuluttajakäyttäytyminen ja kaupan rakennemuutos - neljännesvuosisata kaupan tutkimusta Turussa (2018)
(Kirjan tai muun kokoomateoksen osa (B2))Degeneration of the inner-city retail areas – is the internet really to blame? (Presentation at the Nordic Retail and Wholesale Conference, Reykjavik 7.-9.11. 2018) (2018)
Nordic Retail and Wholesale Conference
(O2 Muu julkaisu )
Hyvinvointia mittaamalla? Wellnessteknologian käytön tuottama arvo (2017)
Kulutustutkimus.Nyt
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Profiling the ageing wellness consumers in the retailing context (2016)
International Review of Retail, Distribution and Consumer Research
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Generation X - the Unexplored Potential in the Wellness Market (2015)
Conference of the European Association for Education
(Vertaisarvioitu artikkeli konferenssijulkaisussa (A4))
Profiling the ageing wellness consumer (2014)
International conference on recent advances in retailing and services science
(Vertaisarvioitu artikkeli konferenssijulkaisussa (A4))