Eila
Lindfors
Professor, Department of Teacher Education (Rauma)
Professor
Innovation competences and innovation pedagogy, school safety and security, safety pedagogy
Links
Publications
Safety competence promotion in secondary education – A case of the Finnish NouHätä! Programme (2024)
Heliyon
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Huomaa hyvä – Miksi positiivisten turvallisuushavaintojen kerääminen koulussa kannattaa? (2024)
Kas!-blogi
(Yleistajuinen artikkeli tai blogikirjoitus (E1))
Participatory teacher-child interaction in advancing teaching coding and robotics in pre-primary education (2023)
Australasian journal of technology education
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Risky Learning: How to Master a Risk and Safety in Technology Education Learning and Working Environments (2023)
(Vertaisarvioitu artikkeli kokoomateoksessa (A3))Tunnistamatonta riskiä on vaikea hallita (2023)
Turun yliopiston blogi
(Muu (O2))
PROPOSED MEASURES OF SCHOOL-BASED INTERVENTIONS TO PROMOTE SOCIAL AND MENTAL SAFETY (2023)
International Technology, Education and Development Conference, INTED proceedings
(Muu (O2))
Turvallisuuskulttuurin itsearviointimalli tekee turvallisuudesta näkyvää ja yhteistä (2023)
Sirius
(Artikkeli ammattilehdessä tai kirjoitus ammatillisessa blogissa (D1))
Tuurilla vai taidolla? – Turvallisuusjohtaminen perusopetuksen koulujen omatoimisen varautumisen arvioinnin (OVA) perusteella. (2023)
Palotutkimuksen päivät 2023, Pelastustieto: Palotutkimuksen päivät -erikoisnumero
(Artikkeli ammattilehdessä tai kirjoitus ammatillisessa blogissa (D1))
Miten tehdään turvallinen koulu? (2023)
Kas!-blogi
(Yleistajuinen artikkeli tai blogikirjoitus (E1))
COPING IN TURBULENT TIMES – CONCEPTUAL CONSIDERATION OF ELEMENTS OF SCHOOL CRISIS MANAGEMENT PROCESS (2023)
International Technology, Education and Development Conference, INTED proceedings
(Vertaisarvioitu artikkeli konferenssijulkaisussa (A4))