Projektinhallintakoulutus ja -sertifiointi (ilmoittautumisaika 2.9.-25.9.)

7.10.2024 klo 9.00 - 9.12.2024 klo 18.00
Työelämäpalvelut (Rekry) järjestää tänä syksynä projektinhallintakoulutuksen ja -sertifioinnin (Projektiammattilaiset ry:n Foundation projektinhallinnan sertifikaatti).

Monet opiskelijoista tulevat työurallaan kohtaamaan projekteja muodossa tai toisessa. Projektinhallintataidot tulevat tarpeeseen, vaikka ei suuntaisikaan rakennusalalle tai konsulttifirmaan. Projektinhallintasertifikaatti onkin arvokas lisä opiskelijan ansioluetteloon.

Koulutus on avoin kaikille perustutkinto-opiskelijoille, väitöskirjatutkijoille (ilmoittautumiskiintiö täynnä!) sekä vastavalmistuneille työttömille (enintään 2 vuotta valmistumisesta).

HUOM. Väitöskirjatutkijoiden ilmoittautumiskiintiö ja varasijat ovat täynnä - uusia ilmoittautumisia ei oteta vastaan.

Ilmoittautuminen päättyy 25.9. klo 23.59. Paikkoja on rajallisesti ja ne täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Koulutuksen sisältö

- Luentotallenteet, tehtäviä ja itseopiskelumateriaalia Moodlessa (alue aukeaa 7.10.)
- 26.11. klo 14-16 Q&A-tilaisuus Zoomissa
- 9.12. Etänä järjestettävä sertifiointikoe, joka kestää noin 2 tuntia.

Koulutuksen on arvioitu vievän aikaa noin 81 tuntia. lmoittautumisen yhteydessä voit valita osallistutko sertifiointikokeeseen klo 14 vai klo 16 (huomioi, että kumpaankin kokeeseen mahtuu rajallinen määrä osallistujia).

Osallistujatietojen kerääminen

Koulutus järjestetään osana Euroopan sosiaalirahaston osarahoittamaa hanketta ja siksi osallistujista kerätään raportointitietoja. Osallistujien tulee täyttää osallistumistietolomake ennen koulutuksen alkua ja koulutuksen jälkeen. Ohjeet lomakkeen täyttämiseen saa ilmoittautumisen jälkeen. Sinut lisätään automaattisesti Moodle-alueelle kun olet täyttänyt lomakkeen.

Huom. Koulutuksesta ei saa opintopisteitä.

Lisätietoa koulutuksesta:

Anna Lagerroos