Satakuntabrändin digitaalinen johtaminen

Digital brand management of Satakunta

Aluebrändin kehittäminen – Satakunnan yhteinen asia

Hanke keskittyy houkuttelevan ja vetovoimaisen Satakuntabrändin yhteiskehittämiseen. Tavoitteena on luoda digitaalinen työkalupakki ja osallistavia toimintatapoja, jotka tukevat brändin johtamista ja jaettua viestintää. Hanke perustaa toimenpiteensä alueidentiteetin ymmärtämiselle ja selkeyttää tavoiteimagoa Satakunnan veto- ja pitovoiman vahvistamiseksi.

 

Toteutusaika: 04/2024 – 03/2027

Kokonaisbudetti: 547 885 euroa

Työryhmä:

Projektipäällikkö Tuomas Pohjola, TSE Pori, tuomas.pohjola@utu.fi
Projektitutkija Paula Kaukiainen, TSE Pori, paula.kaukiainen@utu.fi
Asiantuntija Teemu Haukioja, TSE Pori, teemu.haukioja@utu.fi
Projektitutkija Tommi Iivonen, DMKT, tommi.iivonen@utu.fi

Ajankohtaista